Кошик
643 відгуків

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Зокрема, відсутня послуга обміну/повернення для товарів, які: - були зроблені персоніфіковано (індивідуальні принти, додаткові логотипи, тексти), - були виготовлені для конкретного клієнта як індивідуальне пошиття на замовлення ( дитячі або батальні розміри ), - були закуплені та привезені спеціально для клієнта - всі товари у статусі "Під Замовлення" - індивідуальні гігієнічні вироби (маски для обличчя) Товари належної якості, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner