Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.На період військового та надзвичайного стану відправка здійснюється після зарахування часткової передоплати 50% від суми замовлення. Дякуємо за розуміння!
- Магазини Rozetka
- УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Відправка Укрпоштою здійснюється при способах оплати "Передоплата на карту " та " ПромОплата". Відправка провадиться 2 рази на тиждень
- Meest ПОШТА
- Нова Пошта ( Передоплата )Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.
- Нова Пошта ( Післяплата )Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.+380960720123 Viber, Telegram
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата на рахунокНайменування організації: ФОП Метальнікова Наталія Олегівна Призначення платежу: № замовлення або Прізвище, на кого оформлене замовлення ( ВАШЕ ) Після платежу надішліть, будь ласка, скрін переказу або квитанцію
- Передоплата на картуЗдійснюється на картку ключ або розрахунковий рахунок Оплата на ключ-карту ПриватБанку 4246001030023190 ФОП Метальнікова Наталія Олегівна Або на на реквізити КБ "ПРИВАТБАНК": Код отримувача\ЕГРПОУ: 2991314827 Найменування організації: ФОП Метальнікова Наталія Олегівна Рахунок отримувача у форматі IBAN: UA123052990000026005050509270
- Оплата 50/50%50% - оплата при отриманні, 50% - передоплата на картку або рахунок
Гарантія:
Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Зокрема, відсутня послуга обміну/повернення для товарів, які:
- були зроблені персоніфіковано (індивідуальні принти, додаткові логотипи, тексти),
- були виготовлені для конкретного клієнта як індивідуальне пошиття на замовлення ( дитячі або батальні розміри ),
- були закуплені та привезені спеціально для клієнта - всі товари у статусі "Під Замовлення"
- індивідуальні гігієнічні вироби (маски для обличчя)
Товари належної якості, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Зокрема, відсутня послуга обміну/повернення для товарів, які:
- були зроблені персоніфіковано (індивідуальні принти, додаткові логотипи, тексти),
- були виготовлені для конкретного клієнта як індивідуальне пошиття на замовлення ( дитячі або батальні розміри ),
- були закуплені та привезені спеціально для клієнта - всі товари у статусі "Під Замовлення"
- індивідуальні гігієнічні вироби (маски для обличчя)
Товари належної якості, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
На період військового та надзвичайного стану відправка здійснюється після зарахування часткової передоплати 50% від суми замовлення. Дякуємо за розуміння!